Re: ppp TPSA a newsy

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 23:20:19 MET

On 5 Nov 1996 09:47:10 +0100, ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl (Zbigniew
Olearczyk) wrote:
(...)
>Serwis RUBIKON - udostepnia konta pocztowe (e-mail) wszystkim
>oszczednym uzytkownikom Internetu.
(...)
>Prosze nie potraktowac tego jako reklame.
>Nie mam nic wspolnego z ta firma, a oferta wydaje mi sie ciekawa wiec
>zacytowalem ten fragment z www.
>Znajomemu, ktory wykonal probe zalozenia tam konta (a mozna je zalozyc
>przez internet), udalo sie i konto ma ALE proby wyciagniecia poczty z
>tego konta przez TPsa nie powiodly sie, a przez moj sever jest O.K.
>Poprobujcie, moze sie komus uda :)
>Zbyszek

Jestem uzytkownikiem konta pocztowego w rubikonie. Za 100 zlotych mam
NORMALNA poczte przez okres trzech lat. Uwazam, ze to niezla cena. Z
inetem lacze sie wylacznie przez TPSA i nigdy nie zdarzyl mi sie
klopot z sciagnieciem poczty (serwer rubikonu jest gdzies za wielka
woda). Jak ktos chce miec poczte za darmo polecam www.hotmail.com -
ale to juz nie jest normalna poczta - to mail przez www => calkiem
ciekawa idea.
na razie