Re: ppp TPSA a newsy

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 09:45:08 MET

On 4 Nov 96 at 19:58, DA_none wrote:

> dlaczego tak drogo ?????
>
> DA_none

Jesli Ci drogo to zagladnij pod http://www.rubikon.net.pl
maly cytat:
Serwis RUBIKON - udostepnia konta pocztowe (e-mail) wszystkim
oszczednym uzytkownikom Internetu.
Jego glowna zaleta jest tylko jednorazowa oplata 100 PLN (wlacznie z
VAT) za instalacje konta pocztowego na 3 lata i brak dodatkowych
oplat miesiecznych. Ponadto klienci Serwisu RUBIKON otrzymuja staly
adres pocztowy (e-mail), dzieki czemu zmiana lokalnego providera nie
powoduje zmiany adresu. Maja tez mozliwosc utworzenia jednego aliasu
pocztowego oraz dostep do poczty 24 godziny na dobe + mozliwosc
komunikacji globalnej.

W Serwisie RUBIKON poczte mozna wymieniac, przeczytac, lub sciagac
bez wzgledu na System Operacyjny, gdyz Serwis RUBIKON obslugiwany
jest przez POP3.

Prosze nie potraktowac tego jako reklame.
Nie mam nic wspolnego z ta firma, a oferta wydaje mi sie ciekawa wiec
zacytowalem ten fragment z www.
Znajomemu, ktory wykonal probe zalozenia tam konta (a mozna je zalozyc
przez internet), udalo sie i konto ma ALE proby wyciagniecia poczty z
tego konta przez TPsa nie powiodly sie, a przez moj sever jest O.K.
Poprobujcie, moze sie komus uda :)
Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \