Re: EDO vs FPM (test)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 13:43:04 MET

Radoslaw Poplawski napisal (-a) :
[...]
> I daje to 1-2% przyrostu predkosci zestawu.
Zalezy co kto robi na tym zestawie.
> To juz lepiej zrezygnowac z EDO i zaoszczedzone zl. dolozyc do np.myszy
> optycznej, lepszego precosora (np. miast P100 - P120), itp.

Na dwoch SIMMach 8MB zaoszczedzisz $12, za to mozesz sobie kupic (jak sam
zauwazyles) conajwyzej lepsza mysz, zapasowy wentylator na procesor,
joystick lub paczke dobrych dyskietek ale to nie sa rozsadne argumenty za tym
zeby nie kupowac EDO bo te $12 przy cenie ok. $1500 za typowy zestaw
multimedialny domowo/biurowy jest wielkoscia smieszna.

Piotrek