Re: Ostrzegam!

Autor: Kazimierz Borowski (kborowsk_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 14:19:12 MET

Uwaga: co prawda nie mialem takich problemow (instalowalem go jako SVGA
800-600), ale z trudem tylko zgodzilbymsie z przedmowca (-czynia). One
nie sa przyjemne. Sa owszem dosc zaawansowane w sensie parametrow i
funkcji, ale paskudnie wolowate np. w reagowaniu na regulacje, slabawo
trzymajace ustawienia, o metnym obrazie, i ogolnie sprawiajace wrazenie
niedopracowanych, jakby producent znalazl sie poza przednia linia swoich
mozliwosci. Mowie oczywiscie na przykladzie posiadanego egzemplarza.
Ogolnie da sie pracowac, ale bez przyjemnosci.
Hej,
Merle