Karpiowi pod rozwagę

Autor: Pawel Zielewski (ZIELU_at_gazeta.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 09:42:47 MET

> Date sent: Tue, 5 Nov 1996 19:42:26 +0100
> Send reply to: pecet_at_man.lodz.pl
> From: "Andrzej Karpinski" <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Potrzebne I/O dla int 5 i 7

> jesli ktos pisze z sensem, a na dodatek prawde to nie, bo niby czemu. jestem
> otwarty na argumenty - czy ktos odwazy sie przeprowadzic dowod, o wyzszosci
> masowej produkcji optimusa nad chociazby skladakami z tch? slucham i czekam.
>
> karpio

Intersuje Cię li tylko strona techniczna, czy można zahaczyć o
stronę marketingową, serwisy, a nawet o, strasznie nielubianą gdzie
indziej, kulturę osobistą? Bo to jest Polska, a w Polsce dzisiaj nie
jest ważne co, tylko jak.
Jeśli jednak tylko technika, to odpadam, bo, powtarzam, jeśli coś
źle się działo z moim starym 386 DX z pewnej firmy z Nowego Sącza,
to była to tylko wina mojej ignorancji i ciekawości. P120, który mam
teraz, rowniez z pewnej firmy z Nowego Sącza, jedzie na razie bez
zarzutu, chociaż eksploatuję go niemiłosiernie - coś na zasadzie
przesiadłem się z malucha na mondeo i zap...
Zielu.
zielu_at_gazeta.pl>