Re: Karpiowi padl Caviar :) tere fere - to tylko RE:

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 00:41:54 MET

luczakp_at_doskomp.lodz.pl (Piotr #uczak) wrote:

>Andrzej Karpinski wrote:
>[ciach]
>Nie jestem pewien, czy wyciagam sluszny wniosek z powyzszego cytatu : od
>kiedy to uzytkownik projektuje p....e kabelki do twardego???
>Albo inaczej : skad uzytkownik ma to wiedziec?

Z lektury postingu Karpia na liscie dyskusyjnej 'pecet' :-)

Swoja droga to niezly numer z tym kabelkiem.
Ciekawostka: w 'prawdziwkach', ktore mam w firmie (Dell, HP, IBM)
kabelki sa krotkie - ok. 25 cm, tylko do jednego dysku, wiec jest
szansa, ze takie cos ujawni sie dopiero przy PIO-5 albo 6 ;-)
Karpio, ile czasu sie z tym 'woziles' ?

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl