Re: Plyty Tyan

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 21:19:45 MET

> Mialem te plyty w lapkach i jeszcze pare innych ktore aktualnie produkuje
> Tyan. Sa to bardzo dobre i bardzo szybkie plyty. Projektowane sa w USA a

wracam do tematu - jak tam plytki glowne tyan w tch? czy Piotrkowi sie zechce
wklepac ceny i krotka charakterystyke kazdej z nich? :) jak wypadaja przy
asusach, jak z jakoscia wykonania (asuski byly piekniutkie), jak z jakoscia i
wydajnoscia pracy (asuski j.p.)? czy sa moze plytki tomcat II (2x pentium) i
czy faktycznie w tak atrakcyjnych cenach (700zl)? w ogole napisz co o tym
myslisz... :)

karpio