Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 20:22:41 MET

luczakp_at_doskomp.lodz.pl (Piotr #uczak) napisal(a):

>Problem moj polega na tym, jak zaznaczyc te sektory jako bad (a
>najlepiej jak zrobic tak duzo tych badow zeby sprzedawca przyjal
>reklamacje).

Jak sprzedawca uparty, to kilka razy o ziemie (delikatnie, acz
skutecznie i nie przy nim :) ) i teraz to juz sie martwi sprzedawca...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -