Re: AMD K5

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 16:03:05 MET

W dniu 4 Nov 1996 14:40:09 GMT, "Luck" <brak_at_waw.pl> napisano:

> [...]
>zawiesil sie. Na INTEL-u Pentium 100 w tym samym komputerze wszystko
>chodzilo jak trza. Walczylem z tym AMD K5 i doszedlem do tego, ze jak
>obnize czestotliwosc do 90 MHz, to chula jak INTEL. Prawdopodobnie byl to
>szlif. Ale oddalem go i dostalem nowy. W grach sie nie zacina, ale mam co
>do niego watpliwosci. W Nortonie Sysinfo pokazuje 394,9, ale za to v overal
>(czy cos w tym rodzaju) ok 50. Jak na taki komputer to troche malo. Takie
>male wyniki mialem, jak PENTIUM-a podkrecalem na wiecej i juz prawie nie
>wyrabial. Nie wiem co o tym sadzic. Czyzby kolejny szlif...

Wiele tych AMD K5 100MHz trzeba ustawic na 3.6 V (normalny P5 ma
3.3V), ale i tak wiele procow, mimo tego, trzeba ustawiac na 90MHz ;(
Najlepsze AMD byly (sa) ze "zlotym garbem" - chodzily jak burza...

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |