AMD K5

Autor: Luck (brak_at_waw.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 15:40:09 MET

Od miesiaca posiadam procesor AMD K5 100 MHz. Byl on kupiony na gieldzie.
Mialem z nim problem, otoz zacinal sie w grach. Gram, i nagle trach -
zawiesil sie. Na INTEL-u Pentium 100 w tym samym komputerze wszystko
chodzilo jak trza. Walczylem z tym AMD K5 i doszedlem do tego, ze jak
obnize czestotliwosc do 90 MHz, to chula jak INTEL. Prawdopodobnie byl to
szlif. Ale oddalem go i dostalem nowy. W grach sie nie zacina, ale mam co
do niego watpliwosci. W Nortonie Sysinfo pokazuje 394,9, ale za to v overal
(czy cos w tym rodzaju) ok 50. Jak na taki komputer to troche malo. Takie
male wyniki mialem, jak PENTIUM-a podkrecalem na wiecej i juz prawie nie
wyrabial. Nie wiem co o tym sadzic. Czyzby kolejny szlif...