MS Exchange (Bylo: Re: Od nowa!)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 17:47:31 MET

Andrzej Bednarek wrote:

> Czesc!
> Ostanio przinstalowalem sobie W95. Jakiez bylo moje zdziwienie gdy
> okazolo sie, ze w MS Exchange w propertis wiadomosci nie ma opcji Internet
> (chyba tak sie nazywala) i dostepna jest tylko opcja General.
> Czy ja cos zle zrobilem czy czegos nie odchaczylem w jakis opcjach.

Internet Mailu nie ma standardowo w Win95. Trzeba go sobie doinstalowac.
Pewnie Ci Windowsy zajechaly konfiguracje i zrobily oryginalna (tj.
poczatkowa). Osobiscie, jesli juz musisz uzywac MS Exchange, radze Ci
zainstalowac najpierw Netscape a potem wybrac jedynie "Netscape Mail
Transport" czy jak to sie tam nazywa. Pozwala wysylac maile w Internet z
menu programow Microsoftowych ale czytac poczte radze jednak za pomoca
Szkapy.

Czyli jednak nie jestem fanatykiem MS ;-)

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland