Re: batch w win95

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 17:40:55 MET

Grzegorz Redlarski wrote:

[O puszczaniu programu z wewnatrz batcha]

> Czy cos takiego mozna zrobic pod win95?
> Probowalem cos takiego robic, jak opisujesz tylko z innym programem i
> pod win95. Program sie uruchamial jako osobna aplikacja, a batch
> lecial dalej. Czy mozna jakos takiego batcha przystopowac aby zaczekal
> na zakonczenie programu windowsowego?

Tu skad teraz pisze nie mam dokumentacji. Czy jednak "run" (jest zdaje
sie taka komenda w MS-DOS 7.0 (czyli tym co siedzi pod Win95) nie sluzy
wlasnie do tego? Albo zamiast "program.exe" "call program.exe" (wiem, to
sluzylo do wywolywania innych batchy z powrotem do nastepnej komendy ale
moze dziala i z exe).

Pozdrowienia

JP.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland