Re: EDO vs FPM (test)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 14:14:58 MET

> Na razie jednak potwierdza sie, ze EDO nie warto kupowac. Lepiej juz
> zainwestowc np. w mysz optyczna czy dobry joystick czy lepszy
> monitor/karte.

zbyt stanowcze stwierdzenia, podejrzewam ze wyniki moga wynikac z blednych
zalozen i zlej metody testowania. przeciez to nie problem dobrac tak zestaw
narzedzi testujacych zeby udowodnic dowolna bzdure, tylko ze to niczego nie
dowodzi. postaram sie sam cosik pokombinowac dzisiaj i powiem co mi wyszlo
ciekawego. podesle rzecz jasna na liste, a na zakonczenie chcialbym sie
spytac, gdziez to mozna kupic joystick albo myszke optyczna za 10zl? :)

karpio