Re: Waverider i SB16

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 15:47:22 MET

kpiatek_at_ibm.uci.agh.edu.pl (Krzysztof Piatek) napisal(a):

>Tak. Chodzi oczywiscie o Sound Galaxy.

>: Obawiam sie, ze zgodnosc jest... i dosyc pelna.

>Jestes tego pewien??? Pelna zgodnosc to jest ze zwyklym SB Pro.

A faktycznie. Sorry nie zwrocilem uwagi. Dla mnie to akurat bez
znacznia czy z Pro czy 16. :)

Mialem ta karte jeden dzien kupiona. Oddalem (jakos wave na poziomie
Gravisa ze standardowymi probkami). Oddalem, dobilo mnie
oprogramowanie (jak przystalo na Aztech spartaczone).

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -