Re: ppp TPSA a newsy

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 14:45:46 MET

Michal Krzycki <krzycki_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał

> Jakie tajemnicze zaklecia trzeba zastosowac, zeby dzwoniac na 0202122
> miec dostep do zagranicznych list dyskusyjnych na news.nask.org.pl ?

Hokus pokus...... :))) a tak powaznie...... ja wcale nie moge sie
polaczyc z TP SA, ale nie zaluje i tak publicznie dzialaja tylko do konca
roku. Ostatnio na targach rozmawialem na stoisku TegoPSA i dowiedzialem
sie, ze nie interesuje ich dostarczanie internetu w takiej formie jak
dotychczas, tylko za odpowiednia miesieczna oplata (nie pamietam dokladnie
ile, a nie chce sklamac) oferuja lacze komus, kto sam pragnie byc dostawca
internetu dla ludu.

Pozdrowienia - Martin