Re: ET6000 i drajwery do XWINDOWS

Autor: Adam Hernik (adamghernik_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Thu 31 Oct 1996 - 01:05:02 MET

> Ma karte z chipem ET6000 + 2.25MB RAM
> Nazwa: VIEWTOP BP-ET6 czyli klon
> Firma: BRITEK ELECTRONICS Co.
>
> Xwindows nie chca jej rozpoznac jako karty VGA

 Nie powinny rozpoznac.

> (a mojego starego WD Paradise rozpoznawały)
> Windows 95 albo Windows 3.11
> AutoCAD / 3D STUDIO
> PS bede wdzieczny takze za rady instalacyjne.
> Moze ta karta musi juz byc wetknieta w momencie instalacji Xwindows ?

Jakbys czytal liste poswiecona linuxowi to dowiedzialbys sie ze wyszla dzisiaj
nowa wersja X-Windows - XFree86 3.2. Obsluguje ona oprocz twojego ET6000 takze
SiS 6205 (to te uklady na plytach ASUS), S3Virage i kupe innych. Zajrzyj do
archiwom listy to znajdzesz dokladna informacje o tym i gdzie to mozna znalezc.
W kraju na razie chyba jeszcze nie ma tak ze bedziesz musial ciagnac to ze
stanow.

Adas.