Re: ET6000 i drajwery do XWINDOWS

Autor: Piotr Dziedzic (tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 18:10:26 MET

> Ma karte z chipem ET6000 + 2.25MB RAM
> Nazwa: VIEWTOP BP-ET6 czyli klon
> Firma: BRITEK ELECTRONICS Co.
>
> Xwindows nie chca jej rozpoznac jako karty VGA
> (a mojego starego WD Paradise rozpoznawały)
                      ^^^^^^^
ET 6000 jest 'troche' za nowa żeby go Xwindows rozpoznały

> Windows 95 albo Windows 3.11
> AutoCAD / 3D STUDIO
Najnowsze drivery sa na tseng.com

> PS bede wdzieczny takze za rady instalacyjne.
> Moze ta karta musi juz byc wetknieta w momencie instalacji Xwindows ?
Pod Win 95 pracuje w trybie standard Svga, więc jeżeli
w Xwindows jest taki sterownik to może spróbuj w tym
trybie ją włączyć. /albo lepiej tryb starych ET/
Swoją drogą to jedna z najszybszych jeżeli nie najszybsza
karta graficzna na rynku.

Pio
tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl