Re: Karty TV

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 09:53:26 MET

Martin <martin_at_inet.com.pl> wrote:
: > >>>Karta TV ma jeszcze radio i teletext (przynajmniej ta co ja mam).
: > >Dokladnie nie pamietam, ale na pewno pomiedzy 700 a 800 DM
: >
: > za tyle to moge miec niezly telewizor
: > wiec cala sprawa zaczyna mi wygladac
: > (bez obrazy) dosc glupio [delikatnie mowiac]

Za pomoca telewizora nie przeniesiesz obrazu na koszulke...

: > wogole to karty TV do PeCetow sa dla mnie dowodem
: > szokujacej krotkowzrocznosci producentow.
: > Jesli znalazby sie wsrod nich choc jeden odwazny,
: > zainwestowal w masowa produkcje i rzucil je na rynek
: > w cenie circa 100$ zarobilby duza ciepla smierdzaca kupe forsy.
: > (pecunia non olet ???)

Ciesz sie - odkryles zlota zyle!. Zamow milion sztuk po 50$ i zacznij
sprzedawac..

Jarek.