Re: Jak podpiac skaner Mustek do SCSI

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 22:05:54 MET

kobrzud_at_rmf.pl (Krzysztof M. Obrzud) wrote:

>Po drugie wydaje mi się że oprogramowanie rozmawia z driverem ASPI a
>nie z samym kontrolerem.
>
>Być może więc jak znajdę gdzieś winaspi.dll to mi wszystko zadziała?
>(ktoś wie gdzie tego szukać bo na pewnu nie u Musteka i Adapteca - bo
>sprawdzałem)

A czy masz jakis odpowiednik ASPI pod Windows do NCR-a 810 ?
Moze na dyskietkach od plyty glownej albo z FTP od NCR ?

Strzelam w ciemno, nie wiem, czy to cos da...

Pozdrowienia,
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2