Re: Formatowanie dysku!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 20:31:35 MET

Miroslaw Prywata <mpry_at_fuw.edu.pl> napisal(a):

>Jakims wyjsciem jest uzywanie double space na dysku, na ktorym niewiele
>sie zmienia, nie radze tego robic tam gdzie jest system, wkladac tam
>programow, ktore lubia tworzyc i kasowac duze ilosci plikow (wydaje mi
>sie, ze katalog netscape/cache moglby sie przyczynic znaczaco do upadku
>takiego double space).

Mam taki katalog na skompresowanym dysku :) Nic sie nie dzieje.
Podobniez caly system...

>Co prawda sa szczesciarze, ktorzy uzywaja i nic im nie pada, ale trzeba
>sie liczyc z tym , ze w dowolnym momencie dzialania pojawi sie np napis
>CVF file is damaged, see readme.txt for more details
>i wtedy trzeba jakos zdjac to swinstwo, pozyczajac, kupujac etc. jakis
>dysk, na ktory sie to przegra ....

Niekoniecznie. Polecam ScanDisk z w95. Na pewno lepszy od NDD Nortona,
bo jeszcze ani razu mi sie nie zawiesil (w przeciw. do NDD) i kiedys
odzyskal mi katalogi na padnietym dysku (czego NDD nie porafil).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -