Re: Formatowanie dysku!

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 16:48:43 MET

Miroslaw Prywata <mpry_at_fuw.edu.pl> wrote:
: > >[o zaletach z uzywania dblspace]
: > >: Bardzo dobry sposob i polecam.
: > > Serdecznie odradzam. To naprawde niebezpieczne badziewie i w razie crashu
: > Uzytkuje taka partycje juz od bardzo dawna i na razie nie mialem
: > zadnego problemu, a raczej wprost przeciwnie. A bawilem sie partycje

: U mnie w Instytucie na pietrze bylo 5 czy 6 dyskow z zalozonym
: doublespace. I wszystkie padly po mniej wiecej 2 latach (co ciekawsze w
: podobnym czasie).

A nie byl to przypadkiem jakis wirus?

Dblspace uzywam do tej pory bez problemow.

: Nie udalo sie odzyskac kilku duzych plikow (typu kilka mega). A zysk
: z double byl naprawde byl niewielki (167MB->200MB).

Jak sie przechowuje zipy czy arj...

: Co prawda sa szczesciarze, ktorzy uzywaja i nic im nie pada, ale trzeba
: sie liczyc z tym , ze w dowolnym momencie dzialania pojawi sie np napis
: CVF file is damaged, see readme.txt for more details

Duzo czesciej widzialem podobne napisy na normalnych dyskach.

--
Jaroslaw Lis
| lis_at_ict.pwr.wroc.pl         | Institute of Engineering Cybernetics     |