Re: Karta muzyczna ?

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 14:57:57 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199610290407.FAA26558_at_malcolm.rmnet.it>...

> jak dobrze pojdzie.
> a jak pojdzie zle to nawet znajomy "guru komputerowy" Ci nie pomoze
> ja ze szczerego serca odradzam wszystkim kupowanie czegokolwiek "PnP"
> to jest jeszcze bardzo mloda technologia, i jesli ktos chce byc
> uzytkownikiem a nie beta-testerem, to niech sie przez co najmniej
> ro jeszcze wstrzyma od PnP
> nie bez kozery nazywanego powszechnie "Plug and Pray"
> tzn. wloz i modl sie
> zeby zadzialalo oczywiscie
> bo jak nie zadziala to swiety boze nie pomoze
>
> Grego
OK u mnie zadzialalo u Cibie nie musi tak juz jest z tymi komputerami.
Ogolnie warto kupic SB bo on nie ma problemow z kompatybilnoscia z soba
samym co jest problemem niektorych kart. Nie musi byc PnP.
Ale SB.  SB16 taniej SB32 drozej.