Re: Karta muzyczna ?

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 09:09:08 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) writes:

> ja ze szczerego serca odradzam wszystkim kupowanie czegokolwiek "PnP"
> to jest jeszcze bardzo mloda technologia, i jesli ktos chce byc
> uzytkownikiem a nie beta-testerem, to niech sie przez co najmniej
> ro jeszcze wstrzyma od PnP

Nie wiem czy za rok bedzie wszystko juz dobrze z PnP :(
W/g mnie ten patent nie za bardzo sie nadaje do wszystkich zastosowan
- tak jak to sobie wymyslil MS. Proponuje unikac PnP, chyba, ze:
1. mozna go wylaczyc na danej karcie/urzadzeniu
2. jest to karta PCI, gdzie PnP dzialal jeszcze przez wymysleniem
go przez Microsofta (w sumie to chyba to ich tak zainspirowalo).
Ale PCI bylo od razu projektowane z mysla o automatycznej konfiguracji,
w przeciwienstwie do np. ISA.

--
Krzysztof Halasa