Re: Gravis + mikrofon + glosniki = problem

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 23:50:04 MET

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> napisał(a) w artykule
<550kse$3kp_at_info.nask.pl>...

> Dziwne, mnie wszystko dziala. Mikrofon jednak odlaczam, ale z innego
> powodu. Po prostu nie lubie szumow z kolumn...

No wlasnie :) O to mi chodzi... jak jest wlaczony to szumi w glosnikach, a
jak stoi za blisko glosnikow lub ma ustawiona duza czulosc to wlasnie wtedy
jestem atakowany kakofonia z glosnikow, gdyz nastepuje sprzezenie. Z tego
tez powodu, wylaczam go, a jak jest mi potrzebny to go wlaczam w softwarze.

Pozdrowienia - Marcin