Modem z Kanady

Autor: Igor (pwronka_at_zt.lublin.tpsa.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 23:31:39 MET

Mam mozliwosc sprowadzenia tanio modemu z Kanady.
Prosilbym o rade jakiej firmy modem kupic i jakimi parametrami
powinien sie charakteryzowac zeby mozna go bylo uzywac w naszej
sieci. Nie chodzi mi o homo TPSA tylko o kompatybilnosc z innymi
modemami uzywanymi u nas.Prosze o dokladne parametry (tzn.co ma miec
taki modem a czego nie powinien) w takiej formie zeby mozna je bylo
podyktowac czlowiekowi przez telefon a on zeby poszedl do sklepu i kupil
to o co mi chodzi (jezeli to jest wogole mozliwe).

Pozdrawiam

Igor