Re: "Wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 19:26:48 MET

On 28 Oct 1996 16:27:00 +0100, Krzysztof Cynarski <kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl> wrote:
>Do wczesniej opisanych klopotow z drukarka HP5L, chcialbym dolozyc swoje doswiadczenia.
>A wiec HP5L posiadam od ok.trzech miesiecy, a kupliem ja w zielonogorskiej "BAZIE". Jak dotad nie wynikly
> klopoty z podajnikiem papieru (takie jak w poprzednich postingach), ale za to mialem powazne klopoty ze
> sterownikami w WIN95.

Ja jak zainstalowalem sterowniki dolaczone do drukarki na nowa Windoze, to jedynie ;) mi sie
skaszanily ikonki w WinWordzie i musialem je recznie ;) przemalowywac.

Po zainstalowaniu sterownikow sciagnietych z HP, wszystko wrocilo do normy :)

>Moze czyms jeszcze podpadla komus ta drukarka.?

Czasami, bez zadnego powodu, pojawia sie komunikat "Strona wydrukowana niewlasciwie" i nie da sie
mu nijak zapobiec az do restartu Windozy... ale nie wiem, czy to bardziej wina HP czy M$ ;)))

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-434881|