Re: Formatowanie dysku!

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 15:44:38 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: > Wczoraj na partycji 300 MB zmienilem rozmiar klastra z 16 KB na 8 KB
: > Przybylo 33 MB wolnego miejsca

: wicie, rozumicie... mem dysk 2.6 i plany aby kupic drugi, jeszcze wiekszy.
: perspektywa posiadania 20tu partycji nieduzej pojemnosci mnie przeraza... na
: kompletnie wypchanej partycji 2gb strata wynosi nieco ponad 200mb. wybaczcie,
: ale wygoda posiadania tak duzego, ciaglego obszaru jest dla mnie znacznie
: wazniejsza niz te 200mb, [.....] to albo czas zmienic
: oprogramowanie, albo warto zainwestwoac 100zl i dokupic twardzielka 200mb
: wlasnie na dane tego typu.

Karpio - a nie piszesz tego z pozycji osoby, ktora ma olbrzymie mozliwosci
zbytu 'starego' dysku, i wsadzenia czegos nowego?
Bo jak sie ma te powiedzmy 1.6GB dysku, na ktorym wolnego jest 50MB,
potrzebne nam 100MB, wolnych paruset zl nie widac, to podzial partycji
jest rozsadna alternatywa.

P.S. jakiego duzego dysku bys nie kupil, to pod DOS FAT jestes ograniczony
do tych 65000 plikow. A jak masz wiecej?

Jarek.