Re: kupić komputer

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 15:37:40 MET

Pawel Zielewski <ZIELU_at_gazeta.pl> wrote:
: Co Wy chcecie od Optimusa? Nigdy nie miałem większych kłopotów z ich
: sprzętem. Stare 386 DX 40 chodziło pięknie (do chwili, kiedy nie
: rozkręciłem obudowy i nie wsadz\iłem tam swoich paluchów). Ale
: chłopcy z serwisu zjawili się po godzinie od rozpaczliwego telefonu.
: Teraz kupiłem u nich P120 i, poważnie (?), zrobiłem błąd?
: Gdzie tkwi haczyk, bo ja go nie widzę.

Wez zegarek lub stoper, sprawdz jak szybko dziala Twoj komputer,
pojdz do kolegi ktory tez ma 120 ale innej firmy, porownaj
czy to rownie szybko dziala. I napisz co wyszlo.

Jarek.