Re: Ciekawe zjawisko...

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 15:39:44 MET

Andrzej Karpinski <KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl> wrote:
: zachowywaly sie nieco inaczej. nieco oznacza, ze w wiekszosci przypadkow
: dzialaly poprawnie, co nie oznacza bynajmniej ze byly sprawne. w asusach
: podobne zjawisko nie wystepuje nigdy, i za to je lubie i uwazam, ze warto
: doplacic. zawsze ta sama jakosc, odlotowa predkosc, adres producenta, ktory w
: dodatku (glupi czy co?) ODPISUJE NA MAILE!!

Ee - a co mi po tym. Zafaxowalem ostatnio do producenta plyty jak zrobic
rzecz o ktorej nie napisano w instrukcji, i mi odpowiedzieli - nie da sie.
[a chodzilo o zmiane PIO mode pod W95. w driverach pod NT sie da..]

Jarek.