Re: Czy mozna pamieciami popsuc plyte?

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 14:53:27 MET

Marek Nazarko <mna_at_csbi.katowice.pl> wrote:
: Mam plyte SHUTTLE 486 (wiem ze badziewie, ale dawno kupowalem...). Na
: poczatku mialem tak konfiguracje: (na SIMM PS/2)
: banki 0 1 2 3
: Mb 4 4 8 -
: Co prawda nie ma takiej konfiguracji w opisie ale poszlo i dlugo
: dzialalo. Wymienilem czworke na osemke i nie zagadajac do opisu wlozylem
: tak: (wiem ze zle)

Hm, ja bym tam jeszcze taki pewny nie byl ze to zle:

: banki 0 1 2 3
: Mb - - 8 8
: Poszlo ale wykrylo tylko 8 Mb
: Wiec zamienilem osemki ze soba i plyta padla. :(

Nie powinna :-(.

: Siegnalem po instrukcje ale zadna kombinacja niestety juz nie pomaga
: Plyta nie wydaje zadnych dzwiekow i nic nie wyswietla

Jak na moj gust, to zabilo plyte nie wsadzenie pamieci odwrotnie, co
po prostu nieumiejetne wsadzanie lap w komputer. Miales ubrane
uziemione bransoletki jak to wszystkie instrukcje zalecaja ? :-)

Jarek.