Re: Kosci pamieci

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 16:40:57 MET

> 2.
> Mam starszy monitor SVGA ktory pracowal kiedys pod Trident-em w
> rozdzielczosci 800 / 600 ale potrzebowal specjalnych sterownikow do ustawienia
> go. Teraz mam karte S3 TRIO 1 MB ktora niestety nie posiadala takowych.
> Prosilbym o informacje na temat sterownikow do ustawiania monitora na
> wyzsze rozdzielczosci do S3
Pod jaki system?
Do 3.x i DOS w driverach jest rezydentny programik s3refresh do
ustawiania odswiezania.
Do 95 na http://www.s3.com sa drivery, w ktorych odswiezanie ustawiasz
na zakladce w ustawieniach pulpitu.
Polecam tez microsoftowy programik Quickres do szybkiej zamiany
rozdzielczosci pod 95' (bez restartu).

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl