Re: "Przedwojenna wyzymaczka" typu HP5L

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 14:24:08 MET

Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.pl> napisal(a):

[ciach - bylo o problemach z HP]

Zupelnie tak samo dziala we Wroclawiu serwis JTT - niestety. Sprzet
przed oddaniem do takiego serwisu trzeba calkowicie "umartwic". Ja tak
zrobilem z plyta Gigabyte, w ktorej szwankowala obsluga przerwan 10 i
11. Metoda jest prosta - wkretak w PCI, troche iskier i po klopocie.:)

Calkiem niedawno tez bylem zmuszony oddac drukarke HP600 do serwisu.
Wrocila po trzech tygodniach z adnotacja "no problem found". Ale, na
ich szczescie, problem zniknal (naprawila sie sama w drodze?) :).

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -