Re: CDROM vs HDD

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 12:35:01 MET DST

Sławomir Kozłowski <slawekk_at_grot.com.pl> napisal(a):

>Master i Slave na CD-Romie odnosi sie tylko do przypadku gdy masz dwa
>CD-ROMY podpiete do jednego kanalu. Jezeli masz dysk i CD to nic nie
>zmienia jezeli na CD jest MASTER lub SLAVE. Natomniast jezeli ustawisz
>dysk jako SLAVE to nie moze wystartowac w zaden sposob bo na tym kanale
>nie ma dysku MASTER.

E, chyba nie calkiem. Ja moge swobodnie kombinowac HDD i CD-ROM-a.
Aktualnie mam na przyklad CD-ROM na pierwszym kanale jako slave (i
takjest widziany) i HDD jako master na drugim kanale. I to wszystko
dziala bez zadnych problemow...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -