2xHDD+CDrom?

Autor: Andrzej Piskozub (piskozub_at_bet.po.opole.pl)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 11:12:07 MET

Mam chyba podobny problem co pitee. Dwa dyski, oba Cavira
1,6GB(wewnętrzny) i 540MB(w kieszeni) oraz CDrom NECa. Próbowałem
podpiąć na jednej taśmie większy dysk jako mastera, a na drugiej taśmie
mniejszy dysk i CDrom'a. W taki układzie nie miałem CDroma niestety.
Zostałem przy ustawieniu takim, że na jednej taśmie mam dwa dyski (duży
jako master, mały jako slave), a drugiej samego CDrom'a . Niestety jak
wyjmę kieszeń HDD to sytem nie rusza. Wcale mnie to nie dziwi, bo przy
takim ustawieniu musi tak być; chyba, że rozkręcę obudowę i przestawię
zworkę w dużym dysku.
Trochę zamieszałem, ale może ktoś mi podpowie co powinienem zrobić, aby
móc wyjąć dysk i uruchomić komputer bez rozkręcania za każdym razem
obudowy.
:)

                       ======== Andrzej Piskozub =======
                     ======== POLITECHNIKA OPOLSKA =======
                    === mailto:piskozub_at_bet.po.opole.pl ===
                         ====== just call me Pi ======