Re: warp czy win95 ?

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 27 Oct 1996 - 01:01:38 MET

On Sat, 26 Oct 1996 20:45:38 +0200, Radoslaw Poplawski wrote:

>To niby w win95 nie mozna?

mozna, mozna, ale o stabilnosci w takim przypadku ciezko mowic

>Oczywiscie PMail jest tez do win95...

PMail do windy to Pegasus Mail
PMMail (o ktorym pisal Jarek) to PM Mail
Niezly profram pocztowy chdzacy pod Presentation Manager

>Ze sie tak z glupia spytam: jest juz jakas _porzadna_ przegladarka
>na OS-a?

mowiac o przegladarce masz na mysli WEB browser?
Mnie tam w zupelnosci wystarcza WEB Explorer.
Czesto korzystam rowniez z lynxa.
Coz, dla mnie internet to zrodlo informacji a nie druga TV.
To "czy" i "jak" dany browser wyswietla bajery
ani mnie grze~bi ani zieje.

Bardzo czesto uzywam NetSpidera i innych narzedzi
do sciagania zadanej strony i wszystkich linkow na niej
obecnych (oczywiscie z ograniczeniami do tego samego servera,
lub nawet do tej samej directory), zeby to sobie potem
spokojnie poczytac, czy wydrukowac off-line.

Netszkapa~ nie jestem zachwycony (ani wersja~ windozowa~,
ktora~ uruchamialem w oknie WINOS2, ani ta~ nowa~, natywna~
dla OS/2, ani wreszcie X-windziana~ pod Linuxem)

Mozna liczyc na rozwoj Netszkapy dla OS/2 ze wzgledu
na porozumienie miedzy Netscape i IBM. Nie bedzie ona
odbiegala od wersji winodzowych, a ze wzgl. na obsluge
Javy w Merlinie - powinnna byc nawet lepsza.

Grego

P.S. Kazda dobra przegladarka WWW jest aplikacja "powaznie"
  korzystajaca z multitaskingu. Jesli dla kogos WEB jest
  jedna z istotniejszych rzeczy, z ktorych chce korzystac
  pod danym systemem operacyjnym - powinien sie orientowac
  na WARP, wNT, Unix'y. Pseudopreemptywny multitasking w95
  jest w przypadku takich aplikacji powaznym ograniczeniem.

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi