Re: warp czy win95 ?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 21:46:33 MET DST

formatc_at_bevy.hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) napisal(a):

>Jesli chodzi o obsluge Internetu to Warp jest bez porownania lepszy. Dow=
>olny skrypt logujacy
>mozna napisac w REXXie. Mozna korzystac z Dialera, ale jak sie korzysta =
>z jednego
>tylko dostawcy internetu

DialUp Networking moze obslugiwac dowolna ilosc providerow... A skrypt
logujacy to np. QWinsock (InternetSuite II) napisze sam po
jednokrotnym recznym zalogowaniu sie...

>W Warpie mozna uruchomic rownolegle dowolna liczbe sesji TCP/IP chodzacy=
>ch
>z Internetem np. PM-FTP, WebExplorer (lub Netszkapa ) to tego jeszcze dw=
>a telnety
>i zabawa ze hej!

To niby w win95 nie mozna?

>W pakiecie TCP/IP do Warpa jest dokladnie wszystko co mozna wymyslic (ci=
>enki jest
>UltiMail, ale jest doskonaly PMMail - shareware.) oprocz NFS.

Oczywiscie PMail jest tez do win95...

>Ja uzywam OS/2 od 3 lat, a ostatnio jestem czesto zmuszony instalowac i =
>konfigurowac
>oprogramowanie do I-netu na W'95. I za kazdym razem ciesze sie ze nie mu=
>sze tego
>dziadostwa uzywac u siebie.
>Pozdrawiam

Ja tez sie ciesze, ale z innego powodu.

Ze sie tak z glupia spytam: jest juz jakas _porzadna_ przegladarka na
OS-a?

Pozdrawiam

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -