Re: Karty TV

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 15:06:22 MET DST

Zalozenia karty tv sa swietne ale niestety dostepne rozwiazania
raczzej srednie.
-_nigdy_ nie kupuj dzialajacej przez overlay bo wszystkie sa tragicznej
jakosci!! ( to sa takie gdzie kabel wychodzi z vga i do kart a potem z
tej karty do monitora) testowalem juz 3 modele w cenach od 350 do 890 i
wszystkie wrecz zabily jakosc obrazu. a pozatym tanie dzialaja tylko
przy niskim pasmie wizyjnym do ok 80 Mhz czyli 800x600x72Hz
- karty piszace bezposrednio do RAM vga sa o niebo leprze ale nie ma
niestety na nie zadnego standardu jest podobnio jedna do Diamonda na
trio i jest tez tuner do matroxa a pozatym nie slyszalem

pozdrowienia Maceij Eckstein