Re: Karty TV

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 03:58:23 MET

On Tue, 29 Oct 1996 20:46:52 +0100, Martin wrote:

>Robert Stefanski <stefanski_at_doctorq.com> napisa (a) w artykule

>:)

>Dokladnie nie pamietam, ale na pewno pomiedzy 700 a 800 DM

za tyle to moge miec niezly telewizor
wiec cala sprawa zaczyna mi wygladac
(bez obrazy) dosc glupio [delikatnie mowiac]

wogole to karty TV do PeCetow sa dla mnie dowodem
szokujacej krotkowzrocznosci producentow.
Jesli znalazby sie wsrod nich choc jeden odwazny,
zainwestowal w masowa produkcje i rzucil je na rynek
w cenie circa 100$ zarobilby duza ciepla smierdzaca kupe forsy.
(pecunia non olet ???)
Zamiast tego kazdy "bada rynek" wypuszczajac jakies
polrzemieslnicze produkty, ktore w tej sytuacji musza
kosztowac zbyt wiele jak na to by uruchomic popyt
i tak kolko sie zamyka.
Na czole.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi