Off-topic (Re: pytanie)

Autor: Emil Stepniewski (emil_at_oeiizk.waw.pl)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 12:38:34 MET DST

Wojciech Milc wrote:

> A co, udalo ci sie to zrobic? Wydawalo mi sie, ze jest blokada ;-)
>
> Emil

Zastanawiam się co jest grane. Najpierw napisał na listę Leszek Wiśnik
i podpisał się Emil, teraz Wojciech Milc i też się podpisał Emil.
Ja wiem, że niejednemu psu Burek, ale Emil to nie takie znowu pospolite
imię w Polsce. W każdym razie żadnego z tych listów ja nie pisałem.
I od dzisiaj będę się podpisywał imieniem i nazwiskiem, a nie tylko
imieniem, jak do tej pory.
Pozdrawiam

        Emil Stępniewski