Re: Kupic komputer

Autor: Andrzej Chojnacki (alf_at_polbox.pl)
Data: Sat 26 Oct 1996 - 00:18:36 MET DST

> Mam zle zdanie, wyrobione na podstawie wlasnych i cudzych doswiadczen, co
> do jakosci obslugi i kompetencji personelu Escom i Vobis, nie polecam.
> Ja bym proponowal wariant malo-lokalno-sklepikowy. Popytaj wsrod
> znajomych, ale tak szerzej, gdzie, kto, kupowal i co go spotkalo. W
> Gdansku moge polecic z cala odpowiedzialnoscia takie sklepiki wiec i
> pewnie w Katowicach jakies sa. A jak znajomy z gieldy to dobry znajomy i
> jeszcze daje gwarancje + niska cene to nie ma sie co szczypac i dac mu
> zarobic :-)
>
> --

> [...]
Fakt!
Od trzech lat zakupki robie w jednej z firm stojacych na gieldzie.
Kupilem u nich 30 - 40 zestawow w najprzerozniejszych konfiguracjach.
Wiadomo, ze w takiej ilosci musi trafic sie "niewypal" i nie wszystko
bedzie dzialalo od razu bez pudla, ale sytuacji tych bylo kilka (2, moze 3)
i nigdy, ale to nigdy nie mialem najmniejszych problemow z reklamacjami.
Jezeli chcesz dam Ci namiary.

Pozdrawiam,

--
|      Andrzej Chojnacki      |