Re: Warpowisko, daje odpor...

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 17:25:48 MET DST

At 14:16 96-10-25 +0200, you wrote:
>Autor: Przemek Pawelczyk

>Sprawa druga

>(Romkowi.
>Zawsze podpisuje to co robie, mam na imie Przemek, a nie "ktos".)
>
>Z DOS przeszedlem na OS/2 bez medium posredniczacego w postaci Windows, a na
>4 pietro tez wchodze bez "Windy", tak dla sportu.... Warpowisko powstaje w
>edytorze EPM 6.03, o czym mozna sie przekonac zagladajac do artykulu EPM -
>perelka dla wszystkich i do dolaczonych zdjec, sa na stronie Programowanie
>-> EPM (patrz warpowisko/program/epmhtml/epmcore.htm).

Od razu powiem, że nie używam OSa
 (pracuję w takim środowisku, jak większość, czyli w DOSie albo w Windows)
Ani nie uważam OSa ani W95 za gorsze czy lepsze. Podobnie UNIXa.

>A pliki do Warszawy
>przesylam z Krakowa, bo tutaj mieszkam. Stad te nieszczesne 8+3. Niestety,
>kolegom administratorom ani sie chcialo uruchomic na Sunie jakiegos skryptu
>do zamiany HTM, na HTML. Wiec zostalo HTM.

Ale mam nadzieję, że mogłeś się logować na serwerze w Warszawie
i zmieniać rozszerzenia według własnej woli.
(przez wydanie z konsoli odpowiednika komendy REN *.htm *.html)

> Obecnie korzystam juz
>bezposrednio z OS/2 Warp (rowniez goscinnie) i nie byloby problemu z HTML,
>pozostalem jednak przy starej wersji. Jesli jednak uwazacie, ze powinienem
>dojrzec do HTML, postaram sie to zmienic.

Byłoby bardziej standardowo.

>Romek,
                     mam nadzieje, że zauważyłeś :-)
           i nie potraktowałeś tego jako rodzaju inwektywy ?

>jak To sie robi w edytorze EPM, bez potrzeby opuszczania go do
>shella, opisalem juz wczesniej w Warpowisku w Kruczkach i Sztuczkach, do
>ktorych lacze znajdziesz na stronie /warpowisko/program/epmhtml/epmcore.htm.
>Chyba za malo czytasz.

  Owszem Warpowiska jeszcze nie czytam, z podanych wcześniej powodów.

>A ze celem pl.comp.pecet jest pomoc innym, takze lamerom ;-), powiedz mi
>prosze, jak jednym poleceniem w OS/2 zmienic wszystkie pliki *.HTM na *.HTML
>takze w podkatalogach, ba taka ma strukture Warpowisko (latwiej panuje nad
>zawartoscia). Mozliwe, ze obaj za malo czytamy... :-)

  No comments.

  Ale w starym DOSie to był programik SWEEP, który pozwalał przelecieć
  strukturę katalogów od aktualnego w dół i w każdym katalogu zrealizować
  dowolną komendę np REN *.htm *.html
  (Oczywiście powyższa komenda nie załatwi sprawy bo DOS nie dopuści
   do zmiany nazwy pliku na nazwę która już jest w katalogu, ale to można
   załatwić w dwóch przebiegach)

>Przemyslaw (Przemek) Pawelczyk przemyslaw.pawelczyk_at_lupus.waw.pl
>
>See OS/2 WARP Fair: http://pc-js.lupus.waw.pl/warpowisko/warpfair.htm
>
>Journalist of ENTER and PC KURIER: http://www.polbox.com.pl/lupus.html

  Editor byłoby właściwsze jeśli jesteś na etacie.

Romek
  ------ PeCetologia jest nauką eksperymentalną ! ------