Warpowisko, daje odpor...

Autor: jaskier_at_mech.pk.edu.pl
Data: Fri 25 Oct 1996 - 14:02:01 MET DST

Autor: Przemek Pawelczyk
Dotyczy: Warpowiska oraz Warp i Pycha

Czesc wszystkim Warpowiczom!

Sprawa pierwsza
---------------

> Tylko co jest z tym Lupusem, ze gdzie nie wejde to trzeba podac nazwe
> index.htm???

> zwyczajnnie - zle skonfigurowanny httpd
> (brak default'owej nazwy pliku dla kartoteki)
itp., itd.

Przepraszam Was za zamieszanie z plikami indeksowymi. Ja serwera
w Warszawie nie prowadze, tylko Jasiu Stozek. A ze nie moge wyegzekwowac
takich zmian, by po podaniu adresu "http://pc-js.lupus.waw.pl" otrzymac
strone glowna Warpowiska, to inna sprawa. Ile mozna prosic?

W takim razie umowmy sie, ze Warpowisko jest pod adresem:

http://pc-js.lupus.waw.pl/warpowisko/warpfair.htm

Sprawa druga
------------

> From: zylla_at_lodz1.p.lodz.pl (Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL)
>
> Widocznie ktos kto pisze te strony robi to w domu pod jakas
> wersja DOSa lub starych Windows i ma rozszerzenia trzyznakowe.
> Wygodniej mu tylko przesylac pliki na OSa i nie zmieniac
> rozszerzen na czteroznakowe "html".
> (...)
> A jak sie przekonfiguruje HTPD to mozna w zasadzie dowolne
> rozszerzenie dac.

(Romkowi.
Zawsze podpisuje to co robie, mam na imie Przemek, a nie "ktos".)

Z DOS przeszedlem na OS/2 bez medium posredniczacego w postaci Windows, a na
4 pietro tez wchodze bez "Windy", tak dla sportu.... Warpowisko powstaje w
edytorze EPM 6.03, o czym mozna sie przekonac zagladajac do artykulu EPM -
perelka dla wszystkich i do dolaczonych zdjec, sa na stronie Programowanie
-> EPM (patrz warpowisko/program/epmhtml/epmcore.htm).

Niestety, z Internetu korzystam goscinnie. I tam gdzie zagladalem od
poczatku maja (w kolejnosci dobierania sie do Internetu) najpierw DOS +
Windows, potem jakis NetWare, a dopiero na koncu SunOS. A pliki do Warszawy
przesylam z Krakowa, bo tutaj mieszkam. Stad te nieszczesne 8+3. Niestety,
kolegom administratorom ani sie chcialo uruchomic na Sunie jakiegos skryptu
do zamiany HTM, na HTML. Wiec zostalo HTM. Obecnie korzystam juz
bezposrednio z OS/2 Warp (rowniez goscinnie) i nie byloby problemu z HTML,
pozostalem jednak przy starej wersji. Jesli jednak uwazacie, ze powinienem
dojrzec do HTML, postaram sie to zmienic.

> A moze nie wie jak jedna komenda OSa zmienic dla wszystkich
> plikow *.htm na *.html (wiec to bylby lamer :-)

Romek,
jak To sie robi w edytorze EPM, bez potrzeby opuszczania go do
shella, opisalem juz wczesniej w Warpowisku w Kruczkach i Sztuczkach, do
ktorych lacze znajdziesz na stronie /warpowisko/program/epmhtml/epmcore.htm.
Chyba za malo czytasz.

A ze celem pl.comp.pecet jest pomoc innym, takze lamerom ;-), powiedz mi
prosze, jak jednym poleceniem w OS/2 zmienic wszystkie pliki *.HTM na *.HTML
takze w podkatalogach, ba taka ma strukture Warpowisko (latwiej panuje nad
zawartoscia). Mozliwe, ze obaj za malo czytamy... :-)

Sprawa trzecia.
Ponawiam zaproszenie do Warpowiska. I do wspolpracy przy jego tworzeniu.

OSciski,
Przemek P.

Przemyslaw (Przemek) Pawelczyk przemyslaw.pawelczyk_at_lupus.waw.pl

See OS/2 WARP Fair: http://pc-js.lupus.waw.pl/warpowisko/warpfair.htm

Journalist of ENTER and PC KURIER: http://www.polbox.com.pl/lupus.html