Re: Jaka karta muzyczna

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 25 Oct 1996 - 20:43:34 MET DST

Wojciech Milc wrote:
> Niestety, z tego co wiem, ten wspanialy :-) DSP obsluguje wylacznie:
> 1. Kompresja i dekompresja audio
> 2. Creative 3D Stereo Enhancement (poszerzanie bazy stereo, likwidacja
> "speaker crosstalk")
> 3. Dodawanie efektu do sumy wyjsciowej (line out i speakers)
> odtwarzanego MIDI (chyba tylko MIDI, ale dzisiaj to sprawdze :-))
> a. efekt typu reverb/delay/feedback delay (kilka
> rodzajow,m.in. room, hall)
> b. efekt typu chorus/flanger (rowniez kilka rodzajów)
> Mozna regulowac wplyw powyzszych efektow na wysokie i niskie tony,
> [...]

To ze GusPnP moze oddzielnie zakladac efekty na kazdy kanal audio
wyczytalem w jakiejsc gazecie. Czy ktos moze to potwierdzic? Jakie sa
efekty i jak to slychac w praktyce? Czy mozna np podlaczyc gitare i
stosowac karte jako przystawke? (na zwykle GUSy byl taki soft,
oczywiscie komputer robil za DSP)

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl