Re: POLSKIE LITERY -- ZAKONCZENIE

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 19:41:48 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> pisze:
: No i coz... glosowanie, glosowanie i po glosowaniu. Po 2 tygodniach zmagan
: zwyciezyli ogonkowcy -- 38:32. Wlasciwie tylko przez 2 pierwsze dni przewage
: mieli przeciwnicy, a pozniej z mniejsza lub wieksza liczba glosow prowadzili
: az do samego finiszu glosujacy "ZA".

  No i gratuluję. Może i sam miałem kiedyś jakieś obiekcje, ale w momencie,
gdy udało mi się uzyskać polskie na xt-ku z Herculesem, stwierdziłem, że
jeśli ja mogę, to, na litość boską, inni też mogą, wystarczy się postarać :)

Pozdrawiam, życząc radosnego doklejania ogonów...

--
                                                Lukasz Grochal (.)
  WWW http://student.uci.agh.edu.pl/~cypis