POLSKIE LITERY -- ZAKONCZENIE

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 10:07:41 MET DST

Hej,

  No i coz... glosowanie, glosowanie i po glosowaniu. Po 2 tygodniach zmagan
zwyciezyli ogonkowcy -- 38:32. Wlasciwie tylko przez 2 pierwsze dni przewage
mieli przeciwnicy, a pozniej z mniejsza lub wieksza liczba glosow prowadzili
az do samego finiszu glosujacy "ZA".
  Lista osob jak tez formularz z wynikami znajdziecie w nastepnym follow-upie.
Teraz slow kilka podsumowania: zwyciezyli ogonkowcy, co oznacza, ze _mozna_
bez zadnych przeszkod slac listy z polskimi znaczkami na pl.comp.pecet.
Oczywiscie, nie oznacza to, ze _trzeba_ to robic, ale sadze, ze coraz wiecej
osob bedzie to robilo. Coraz wiecej osob bedzie chcialo takze oswoic nieco
swe newsreadery tak, aby mozna bylo cos niecos wyczytac z listow. Czesc osob
zadeklarowala sie, jako chetna do pomocy. Czytelnicy pl.comp.pecet moga
zwracac sie ze swoimi problemami na liste lub do owych osob. ALE: miejcie na
uwadze, ze sa to osoby prywatne, ktore nie zawsze beda Wam w stanie pomoc.
Wiec -- bez zbednych kilobajtow, please. Mam zreszta nadzieje, ze w wyniku
tego glosowania dojdzie do wiekszej dyskusji, dzieki ktorej dowiemy sie
jakie sa sposoby kodowania polskich znakow, standardy, mozliwosci filtrowania,
etc, etc.

  A teraz moze jak przebiegalo glosowanie od mojej strony. Musze powiedziec,
ze nie pozwalaliscie mi sie nudzic. Ani tez pracowac z powaga ;-)
Trzy czy cztery osoby odeslaly mi formularz poprzecinany pieknymi szlaczkami
typu =20D, czy czyms w tym guscie. Jeden mail poszedl na newsy, jeden
czlowiek odeslal mi nie formularz, ale moj wstep z odpowiednim dopiskiem (to
stad wziely sie nawiasy kwadratowe -- patrz wyniki). Jedna osoba zmienila
zdanie w trakcie glosowania. Nie moglem wiec sie nie usmiechac ;-)
  Ciekawie tez wygladalo moje myslenie podczas robienia spisu -- Iksinski:
nie -- "wiedzialem, ze to porzadny gosc" :-)))))) Oczywiscie prosze to
potraktowac z przymruzeniem oka -- nie zywie do nikogo urazu z powodu
glosowania na "tak". Po prostu "automat zliczajacy" tez czlowiek,
nieprawdaz :-)

  Ech, o i to juz wszystko. Wypada jedynie zyczyc nam wszystkim powodzenia
przy przechodzeniu na prawdziwie polski pl.comp.pecet. I w miare bezbolesnego.

                        NIECH ZYJA OGONKI ;-)

milego dnia zycze
hej

--