Re: Off topic, ale zabawne [Fwd: Help]

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 17:55:38 MET DST

nierada_at_usctoux1.cto.us.edu.pl (Dariusz Nierada) wrote:

>Rambo, czy B.Clintona :). Zastanawia mnie jakim ludziom moze sprawic
>radosc podszycie sie pod kolege i zrobienie mu jakiegos swinstwa???

> DARek

Dlaczego zaraz swinstwa. Ja mam np. taki problem:
Zapisalem sie na jakas liste. Potem zostal u nas zmieniony adres
serwera. Stary adres dziala tylko w jedna strone (poczta przychodzi).
Nie moge sie z listy wypisac, poniewaz nie moge wyslac listu ze
starego adresu. Admin listy nie odpowiada. Najprostszym wyjsciem bylo
by podszycie sie pod samego siebie (tego starego). Niestety
studiowalem dosc dawno i jak bylem na I roku to o sieciach bylo raczej
cicho i nie wiem jak to zrobic.

Generalnie jednak sie zgadzam, ze nalezy uniemozliwiac na wszelkie
mozliwe sposoby mozliwosc podszywania sie.

gr