EZ 135 versus ZIP drive

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 16:31:05 MET DST

Pewnie ten temat byl przerabiany pod jakim innym subjectem (kiedy? i pod jakim?).
Pojawily sie u mnie tanie EZ 135 (ide lub parallel, 1 cartridge) za 135 CHF (cos kolo 300 zl) podczas gdy zip
kosztuje 300-400CHF. Chodzi mi o jakies praktyczne porownanie jak one sie sprawuja w stosunku do zip'a. W
szczegolnosci jak jest z latwoscia dostepu bez zmiany konfiguracji komputera (cos takiego jak oprogramowanie
guest ZIPa). Ogolnie mam wrazenie ze EZ to jednak upadajcy standart. A co sie stalo ze standardem Compaqa?
Pawel