Re: Karty TV

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 10:41:49 MET DST

stefanski_at_doctorq.com (Robert Stefanski) napisal(a):

>Zastanawiałem sie nad zakupem karty telewizyjnej

>Jezeli ktos ma jakies wrazenia lub sugestie, prosilbym o podzielenie
>sie nimi na tej liscie

Znajomy mialby pewnie jakies wrazenia i sugestie - niestety nie ma
e-maila, ani nie bardzo mam z nim kontakt (przez osoby trzecie). :)

Jedno co wiem to to, ze prawdopodobnie chce ja sprzedac (komputery go
znudzily! - wariat :) ). Jesli chcesz jakies info (cena) to malnij.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Dzialam, wiec jestem... --
-- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) --