Re: Gdzie to jest?

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Thu 24 Oct 1996 - 00:01:22 MET DST

Martin <martin_at_inet.com.pl> napisał(a) w artykule
<01bbc035$9883e140$LocalHost_at_inet.com.pl.inet.com.pl>...
> Mam problem, otoz wykasowalem katalog z programem nie korzystajac z
funkcji
> "Dodaj/Usun program" z panelu sterowania.

OK!

Na wstepie pragne podziekowac wszystkim, ktorzy odezwali sie na moja prosbe
:)
Problem usunalem, juz opisuje jak. Postapilem wedlug wskazowki: Uruchom -
regedit, nastepnie udalem sie pod wskazany folder, ale tam niestety nie
znalazlem tego co by pozwalalo mi ulzyc. Jednak zaznaczylem podlegle tam
foldery i wlaczylem wyszukiwanie. Poniewaz chodzilo o CuteFTP, wpisalem
jego nazwe i nacisnalem "Znajdz". Po chwili wyswietlily mi sie odpowiednie
sciezki dostepu. Zaznaczylem wiec glowny katalog i buch go do kosza :) No i
po problemie. Dzieki Wam za pomoc.

Pozdrowienia - Marcin

PS. Nie chodzilo mi o reczne usuniecie programu... zrobilem to omylkowo w
Nortonie, ale w spisie zainstalowanych programow nadal pozostawala nazwa i
to wlasnie ja chcialem wyrzucic :)