Re: emulator Amigi!!!

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 14:26:33 MET DST

raf_at_wilk.lupus.waw.pl (Rafal Wiosna) wrote:
>Leszek Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
>
>: A w obecnych czasach, w takim pececie, siedza nie 3, ale z 6 niezaleznych
>: procesorow....
>
> Procesor glowny, procesor na karcie graficznej. Co jeszcze? DSP na
>drozszych kartach muzycznych? Proc w kaszowalnym sterowniku SCSI/IDE?

4 procesory glowne, proc grafiki(syntezer obrazu), proc do rysowania grafiki,
proc do dekodowania avi/mpg , proc do odtwarzania dzwieku, proc sequencera
dzwieku (do midi i podobnych), jak chcesz to sterowniki scsi/ide/flop :))))

dzisiaj bez problemu dostaniesz plyte glowna (luzem) na 4 proc PPro lub
Pstandard. Znajdziesz takze conajmniej 3 systemy, ktore z tego beda
potrafily sprawnie skorzystac.

>: No coz... puscilem (o sorry - chcialem puscic) modul 16 kanalowy....
>: Amiga co prawda grala, ale tak jakos 5 razy wolniej, no i nie mozna bylo
>: nic innego robic....

> To tak jakbys na Gravisie puszczal modul 128 kanalowy. Nie dziw nic
>-- w koncu Amiga ma tylko CZTERY kanaly dzwiekowe, a emuluje -- 16. Poza tym
>nie napisales na jakiej, a dokladniej w co wypozazonej A1200 to puszczales.
>To tak, jakbys powiedzial -- puscilem to ne petium (moze byc 60 a moze i
>200).

to w zasadzie nieistotne. sredniogorszy pecet dorownoje lepszym amigom,
o ile ich nie przewyzsza :))))) a ze kuleja ? spytaj doz i windowz dlaczego.

>: A ten sam modul puszczony nawet na zwyklym SBlasterze chodzi na PC
>: w tle.....
>
> Ze tak sie zapytam -- jaka jest jakosc takiej muzyki?

8 bitowa jak w amidze. procesor glowny wszystko przelicza i przepycha
w dwoch kanalach. karta sb robi tu tylko jako przetwornik C/A z buforem.

>: Nie mowiac juz ze na Gravisie PnP kazdy kanal gra po 44,1 kHz........
>
> Wtedy czy w ogole? Pamietaj, ze Gravis gra tyle do 24. kanalow
>jednoczesnie. Powyzej -- czestotliwosc maksymalna zaczyna spadac.

mowisz o GUS Classic i podobnych, a nie o GUS Placz i Pluj :)
Zweryfikuj swoje wiadomosci (a byc moze ja bede musial tez to zrobic)

>rafd * WARNING! Chicks at large! * "In ARP we trust"
>http://pc-raf.lupus.waw.pl/~raf/ * Fidonet 2:480/33 * TCP/IP admin at Lupus

Pozdrawiam,